• Bank of Cyprus

  • National Bank of Greece

  • Commercial Bank of Greece

  • Attica Bank

  • Τράπεζα Πειραιώς (Piraeus Bank)

    • Λειτουργική Περιοχή
    • Customer Intelligence
    • Γεωγραφία
      • Ελλάδα, Κύπρος
    • Το Περιβάλλον
      • Πάνω από 3εκατ εμπλεκόμενοι
      • 21εκατ Arrangements σε 1.000 προϊόντα
      • Πάνω από 500.000 συναλλαγές την ημέρα
      • Δεκάδες Back Office εφαρμογές
      • Δημιουργία Corporate Data Warehouse
      • Ανάγκη για Cross / Up Sell ανάλυση
    • Οι προκλήσεις
      • Η τεράστια Data Warehouse που έπρεπε να χρησιμοποιηθεί. Γρήγορη ανάπτυξη νέου περιβάλλοντος για τη δημιουργία νέων ιδεών
      • Οι παραδοσιακές OLAP λύσεις περιορίζονται σε μικρό αριθμό διαστάσεων – Η προσθήκη νέας διάστασης απαιτεί κόπο και χρόνο
      • Υποστήριξη χρηστών διαφορετικών επιπέδων πρόσβασης
    • Η λύση
      • Υλοποίηση σε 6 μήνες όταν οι παραδοσιακές ΒΙ λύσεις αποτύγχαναν μετά από 1,5 – 2 χρόνια
      • Υπερ-κύβος με 379 διαστάσεις, διαθέσιμες για ανάλυση ταυτόχρονα
      • Εκτέλεση 1.100 σεναρίων ανάλυσης καθημερινά
      • Η απόδοση στα ερωτήματα (query performance) είναι τέλεια ισορροπημένη
    • Συνεργάτης
      • ITMC Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, με τη συνεργασία της ENVISION